یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

رستوران قصر سفید کیش

۳۱۶ بازديد

رستوران قصر سفید کیش

معرفی رستوران : رستوران قصر سفید یا روما یکی از رستوران های لوکس و معروف جزیره کیش است. همان طور که از نام رستوران مشخص است ، ساختمان سفید رنگ زیبایی دارد که در دو طبقه ساخته شده است. فضای داخلی این رستوران بسیار لوکس و کلاسیک است و سعی شده تا از وسایل متناسب در آن استفاده شود. مدیریت رستوران بر عهده آقای حسین خدایی است و دارای 100 نفر ظرفیت می باشد.
نرخ ویژه کیش هتل شایگان 
تور کیش لحظه آخری هتل شایگان
تور کیش هتل شایگان پاییز 97 
تور کیش هتل شایگان مهر 97

رستوران قصر سفید کیش

منو رستوران : منوی رستوران قصر سفید بسیار متنوع است. در این منو انواع پیتزاها ، استیک، غذای ملل، غذای دریایی، غذاهای ایرانی، پاستا، نوشیدنی و پیش غذا یافت می شود. تنوع هرکدام از قسمت های منو به قدری بالا است که تمامی مسافران تور کیش را از این نظر راضی نگه می دارد. قیمت های غذاهای این منو گران است و یکی از معایب رستوران به شمار می رود.

پیشنهاد ما : اگر از ساکنان جزیره سراغ یک رستوران خوب را بگیرید ، بی شک یکی از پیشنهادهای آن ها به شما قصر سفید است. در اکثر ساعات روز این رستوران را شلوغ می بینید پس بهتر است برای معطل نشدن رزرو قبلی انجام دهید. هم چنین با در نظر گرفتن بودجه خود این نکته را به خاطر داشته باشید که قیمت ها در قصر سفید کمی بالا است.

ساعت کاری رستوران : 11 الی 3 بعدازظهر برای ناهار 7 عصر الی بامداد برای شام

موقعیت مکانی رستوران : انتهای بلوار اندیشه ، پشت بازار مریم کیش، رستوران قصر سفید

رستوران قصر سفید کیش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.